Voor Het Bureau heb ik een contentkalender gemaakt en op basis van de categorie├źn uit deze kalender, heb ik een set templates gemaakt. Met als key feature de groene kleur, uit hun logo....

Samenwerking Studio Laurel x By Nik In samenwerking met By Nik heb ik een aantal social media posts voor Suits & Soul ontwikkelt. Een soort template vorm waarin we de content kunnen gieten. Of dit nu een informatieve carrousel is of een inspirerende quote. We've got...

Samenwerking Studio Laurel x Get Things Done Namens Get Things Done heb ik voor Fog Free een set social media posts ontworpen. Om zo hun product wat extra in de schijnwerpers te zetten. Dit heb ik gedaan door afwisselend productfoto's en quote's te laten zien. Alles...

Zuster Maaike heeft een blog en handboek voor als je als medisch student stage gaat lopen. Ik heb voor Maaike een logo en huisstijl ontworpen en deze direct in haar handboek 'Hoe overleef ik mijn stage?' doorgevoerd. Zachte kleuren en lettertypes, die goed passen bij...

Als Freelancer voor Sweet! Digital Agency kreeg ik de regie over het uiterlijk van onze instagram content. Zo werkte ik aan de hand van een content kalender alle content voor de week uit. Alles aan de hand van de huisstijl kleuren en fonts. Kant-en-klare content,...

Ilhame wilde met haar bedrijf graag ebooks aanbieden, om ondernemers op weg te helpen bij ondere andere onderneminsgplan en bedrijfsfinanciering. Ik heb 3 ebooks vormgegeven. Passend bij de doelgroep, met een strak en professioneel kleurenpalette....

Voor K-lixer, een kombucha merk, heb ik meerdere onderdelen mogen ontwerpen. Te beginnen met een logo. Vervolgens een serie verpakkingen. Een advertorial om dit te promoten en tenslotte een website. Door catchy kleuren en handgemaakte illustraties onderscheid dit merk zich van anderen....

Voor het dochterbedrijf Djourney, mocht ik een nieuwe huisstijl ontwerpen. Van logo en correspondentieset, tot flyer en app design. Mijn uitgangspunt: de citytrip. Een type reis waar de doelgroep van Djourney zeker warm voor loopt. En door een neutrale kleur te combineren met een zacht...

Een nieuw logo en social media banner voor Matayasworld, de blog van Madalena. De stijl moest goed passen bij de doelgroep en het onderwerp. Namelijk gedichten met een sensueel tintje. Vandaar de keuze voor de kleur rood en een veer....

Rebranding project voor een lokale ondernemer. De Hippe Kapper had al een huisstijl, maar deze sloot niet voldoende aan bij het imago en de doelgroep. Met de rebranding zijn we gegaan voor een nieuwe aanpak. Een modern uiterlijk met een vintage randje. Om zo de...