Over dit project

Suzanne, ook wel bekend als De Voedingskundige, vroeg mij haar te helpen bij het uitbreiden van haar branding. Ze kreeg zelf al jeuk bij het woord branding, en zag door de bomen het bos niet meer. Ze was nog tevreden met het logo, maar wist niet hoe ze dit in combinatie met de kleur kon toepassen.

 

Nadat ik met haar in gesprek ging, bleek al snel dat ze uitbreiding van haar kleurenpalette nodig had. Om de sfeer wat extra kracht bij te zetten. En haar de optie te geven meerdere kleuren te gebruiken en af te wisselen. Heb voor haar een moodboard als pijler voor haar sfeer uitstraling gemaakt. Deze vormde de leidraad voor de verdere uitingen.

 

Vervolgens heb ik deze uitgebreidere stijl doorgevoerd in een passend visitekaartje. Professioneel, om haar expertrol als voedingsdeskundige te claimen. En wat zachter, om haar persoonlijkheid te matchen. Dat is wie zij is als persoon en ondernemer, niet geheel onbelangrijk om mee te nemen in je huisstijl als je zo nauw samenwerkt met klanten.

Categorie
Branding, Drukwerk